@motoroskonyhaja: A vízhűtés, a V-elrendezés csak kockázati tényezők. A V4 pedig egy nagyon drága technika, így nő a kockázat, hogy egy nem megfelelő gazda sok kárt tud okozni benne.
Az RC36 pedig talán ez egyik legjobban sikerült V4 blokk, az egyik legmegbízhatóbb gyártótól. Itt is van mit mérlegelni, az biztos :-)
@motoroskonyhaja: Lehet, hogy nem volt egyértelmű, de itt inkább arra gondoltam, hogyha nézegetsz egy adott évjáratban motorokat, és feltűnően rossz állapotúakat találsz csak. Viszont nincs több pénzed, hogy drágábbakat is megvehess, akkor azt hiszed, zsákutcába kerültél.Mert logikusnak tűnik, hogyha már ebben az évjáratban is ennyire szétestek, ekkor egy 4-5 évvel idősebb még rosszabb állapotban lesz. Pedig nem feltétlenül van így, ugyanazért a pénzért gyakran található jobb állapotú, de régebbi évjáratú motor.
Nekem egy 24 éves Honda VFR RC 36/2-m van. Abban egyetértünk, hogy gyakran jobb egy idősebb motor, mint egy agyonhajtott pár éves. Viszont halkan azért megjegyzem a másik gondolatom is :) A motorom V4-es, vízhűtéses, és még mindig 24 éves :)
Az utolsó mondat biztosan így "gondolódott"? Szerintem nem lekopni fog, hanem a csúszást SEGÍTŐ adalékoktól elkezd csúszni majd kuplung...
Nekem is a végét járta már sokminden a blokkban, nagyon ette az olajat, de haza kellett jönnöm Erdélyből - és nem volt más, csak autós olaj - nna, akkor a legolcsóbbat ezekből - vmi kamionos-teherautós cucc volt - ez adta meg a kegyelemdöfést az amúgy is nagyon elkopott kuplungnak, a frissen felújított motor majd' duplájára nőtt teljesítményét már nem bírta átvinni...
Kimaradt Pilisszentkeresztnél a Dera-szurdok, és még sok más látnivaló (Pl. a Szentkút, vagy Pilis-tető - az utóbbi sincs olyan messze a parkolótól, mintha a Holdvilág-árkot járnánk végig...). Egyébként szuper túra lehet - motorral. Jövőre felírva! A 208-as kör önmagában is elég egy egynapos kirándulásnak, beleszámítva egy kellemes ebédet valahol az útmentén, és egy-két megállót egy-egy könnyebben teljesíthető látnivalónál.
És akkor hogyan csináljam, ha van középállvány ha a motoromon? Tudom, hogy újszülöttnek minden vicc új, de akinek ebben a posztban van valami újdonság, az még nem látott igazi motorkerékpárt.
freestyle motor 2018.10.21. 18:38:00
Az RC36 pedig talán ez egyik legjobban sikerült V4 blokk, az egyik legmegbízhatóbb gyártótól. Itt is van mit mérlegelni, az biztos :-)
Bejegyzés: Öt kérdés, amire jobb, ha tudod a választ, mielőtt motort venni indulsz
freestyle motor 2018.10.21. 18:30:21
Bejegyzés: Öt kérdés, amire jobb, ha tudod a választ, mielőtt motort venni indulsz
motoroskonyhaja 2018.10.21. 09:03:15
Bejegyzés: Öt kérdés, amire jobb, ha tudod a választ, mielőtt motort venni indulsz
Mistral1011 2017.06.13. 13:34:56
Nekem is a végét járta már sokminden a blokkban, nagyon ette az olajat, de haza kellett jönnöm Erdélyből - és nem volt más, csak autós olaj - nna, akkor a legolcsóbbat ezekből - vmi kamionos-teherautós cucc volt - ez adta meg a kegyelemdöfést az amúgy is nagyon elkopott kuplungnak, a frissen felújított motor majd' duplájára nőtt teljesítményét már nem bírta átvinni...
Bejegyzés: Autóolajat motorkerékpárba? – Kipróbáltuk
freestyle motor 2017.06.13. 13:31:46
Bejegyzés: Autóolajat motorkerékpárba? – Kipróbáltuk
2017.06.13. 10:57:09
6 (hat) lába van ... :)
Bejegyzés: Autóolajat motorkerékpárba? – Kipróbáltuk
Krutzifix 2016.11.12. 19:58:27
Bejegyzés: Kanyargós egynapos Komárom-Esztergom megyében
Car Mandiner · http://kaszni.blog.hu/ 2016.11.06. 17:25:52
Bejegyzés: Őszi lánctisztítás lánclevétel nélkül
janoszeged 2016.11.05. 17:28:20
Bejegyzés: Öt motor, amit minden motorosnak illik ismernie!
janoszeged 2016.11.05. 17:21:59
Bejegyzés: Őszi lánctisztítás lánclevétel nélkül
Füstölt sprotni olajban 2016.11.05. 15:36:32
Bejegyzés: Őszi lánctisztítás lánclevétel nélkül
Krutzifix 2016.11.05. 08:42:50
Bejegyzés: Őszi lánctisztítás lánclevétel nélkül